Computational thinking i gymnasiet

Computational thinking i gymnasiet

Systime
9788743326571
301,00 kr
Bruttopreis
Fra Kierkegaard til koder

 
Computational thinking kan meget enkelt defineres som problembaseret læring, hvor computeren bidrager til at løse nogle af de mange problemer, vi står med som samfund.
Computational thinking i gymnasiet – fra Kierkegaard til koder er en lærerhenvendt udgivelse med mange gode tværfaglige forløb til inspiration. Med afsæt i kernebegreber som dekomposition, mønstergenkendelse, abstraktion og algoritmer har bogens forfattere udviklet og afprøvet undervisningsforløb, der baserer sig på eksperimenter, designtænkning og kreativ produktion med computere, i flere fag hvor faglige mål tilgodeses.
Der er undervisningsforløb til de følgende fag:DanskEngelskHistorieFilosofiFysikKemiMatematik
ISBN13
9788743326571
ISBN10
8743326579
Auflage / Jahr
1 / 2023
Verlag
Systime
Seitenzahl
174
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.