Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Fra Kierkegaard til koder
Computational thinking kan meget enkelt defineres som problembaseret læring, hvor computeren bidrager til at løse nogle af de mange problemer, vi står med som samfund.
Computational thinking i gymnasiet – fra Kierkegaard til koder er en lærerhenvendt udgivelse med mange gode tværfaglige forløb til inspiration. Med afsæt i kernebegreber som dekomposition, mønstergenkendelse, abstraktion og algoritmer har bogens forfattere udviklet og afprøvet undervisningsforløb, der baserer sig på eksperimenter, designtænkning og kreativ produktion med computere, i flere fag hvor faglige mål tilgodeses.
Der er undervisningsforløb til de følgende fag:DanskEngelskHistorieFilosofiFysikKemiMatematik
Computational thinking i gymnasiet – fra Kierkegaard til koder er en lærerhenvendt udgivelse med mange gode tværfaglige forløb til inspiration. Med afsæt i kernebegreber som dekomposition, mønstergenkendelse, abstraktion og algoritmer har bogens forfattere udviklet og afprøvet undervisningsforløb, der baserer sig på eksperimenter, designtænkning og kreativ produktion med computere, i flere fag hvor faglige mål tilgodeses.
Der er undervisningsforløb til de følgende fag:DanskEngelskHistorieFilosofiFysikKemiMatematik
- ISBN13
- 9788743326571
- ISBN10
- 8743326579
- Auflage / Jahr
- 1 / 2023
- Verlag
- Systime
- Seitenzahl
- 174
- Bindung
- Hæftet