Markedskommunikation og medieplanlægning

Markedskommunikation og medieplanlægning

Samfundslitteratur
9788759329405
376,00 kr
Bruttopreis

 
Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.
Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper.
Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.
Autor
Kim Skjoldborg
ISBN13
9788759329405
ISBN10
8759329408
Auflage / Jahr
1 / 2023
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
506
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.