Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
Digitale redskaber er blevet en fast og uundgåelig del af de danske folkeskoler. Samtidig er skolens organisation under forandring, og digitaliseringen udfordrer skolen som et fysisk mødested. Denne bog handler om, hvordan digitalisering ændrer skoleledernes måde at tænke skolen på og deres praksis over for skolens faglige fællesskaber. Den tilbyder konkrete handlemuligheder for, hvordan man som skoleleder navigerer i digitale forandringsprocesser, og hvordan den digitale skole kan se ud.
Digitale redskaber er blevet en fast og uundgåelig del af de danske folkeskoler. Samtidig er skolens organisation under forandring, og digitaliseringen udfordrer skolen som et fysisk mødested. Denne bog handler om, hvordan digitalisering ændrer skoleledernes måde at tænke skolen på og deres praksis over for skolens faglige fællesskaber. Den tilbyder konkrete handlemuligheder for, hvordan man som skoleleder navigerer i digitale forandringsprocesser, og hvordan den digitale skole kan se ud.
- Autor
- Søren Hornskov og Sarah Grams Davy
- ISBN13
- 9788772341439
- ISBN10
- 8772341432
- Auflage / Jahr
- 1 / 2022
- Verlag
- Dafolo Forlag
- Seitenzahl
- 150
- Bindung
- Paperback