En haj til medier

En haj til medier

Gyldendal
9788702259254
213,00 kr
Bruttopreis

 
Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie? Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.
Autor
Trine May
ISBN13
9788702259254
ISBN10
8702259254
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Gyldendal
Seitenzahl
57
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.