Sociale medier

Sociale medier

Gyldendal
9788702106299
204,00 kr
Bruttopreis

 
På få år har de sociale medier vendt op og ned på den måde, vi bliver venner, inviterer til fester, diskuterer politik og laver reklamer på. Vi kan dele tanker, billeder, videoer og links med hinanden og finde andre, der deler vores interesser. De sociale medier giver nogle fantastiske nye muligheder for at skabe en masse i fællesskab.Men er vi nogensinde til stede i nuet og fordybede, hvis vi hele tiden tjekker Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram osv.?   Bogen Sociale medier opridser nogle af de grundlæggende fællestræk, som kendetegner mange af de sociale medier, og forklarer på hvilken måde, de påvirker vores liv og hverdag på godt og ondt.
Autor
Nadja Pass
ISBN13
9788702106299
ISBN10
8702106299
Auflage / Jahr
1 / 2012
Verlag
Gyldendal
Seitenzahl
32
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.