Organisationskommunikation

Organisationskommunikation

Samfundslitteratur
9788759319666
324,00 kr
Bruttopreis
Teori og cases om tekst og tale

 
Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis. Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.
Autor
Helle Petersen
ISBN13
9788759319666
ISBN10
8759319666
Auflage / Jahr
1 / 2014
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
340
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.