Krisekommunikation

Krisekommunikation

Samfundslitteratur
9788759319314
129,00 kr
Bruttopreis

 
Kriser fylder meget i medierne; fra naturkatastrofer til politikere der bliver fanget i at lyve til virksomheder, der berettiget eller uberettiget kommer ud i et stormvejr. Denne bog handler om organisationer i krise, og hvordan der kommunikeres i disse situationer hvem der kommunikerer, hvorfor og hvordan. Bogen er en introduktion til, hvordan forskningen forstår og undersøger kriser og krisekommunikation. Krisekommunikationsforskningens mål er at bidrage til en bedre forståelse af kommunikationssituationen, hvad der påvirker den, tolkningen af kommunikationen samt af de samfundsmæssige konsekvenser. Bogen henvender sig til kommunikations- og mediestuderende, men kan også være af interesse for mange andre, der ønsker en kort introduktion til krisekommunikation. Orla Vigsø er uddannet i Århus, tidligere professor i retorik, nu ansat ved Institut for journalistik, medier og kommunikation, Göteborgs Universitet.
Autor
Orla Vigsø
ISBN13
9788759319314
ISBN10
8759319313
Auflage / Jahr
1 / 2015
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
123
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.