Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
- Autor
- Lars Sandstrøm
- ISBN13
- 9788759316931
- ISBN10
- 8759316934
- Auflage / Jahr
- 1 / 2012
- Verlag
- Samfundslitteratur
- Seitenzahl
- 209
- Bindung
- Hæftet