Oplevelsesdesign

Oplevelsesdesign

Samfundslitteratur
9788759315774
319,00 kr
Bruttopreis

 
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.
Autor
Christian Jantzen, Mikael Vetner og Julie Bouchet
ISBN13
9788759315774
ISBN10
8759315776
Auflage / Jahr
1 / 2011
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
260
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.