Salg og service, niveau FEDC

Salg og service, niveau FEDC

Praxis Forlag A/S
9788729000938
402,00 kr
Bruttopreis
lærebog

 

Dette undervisningsmateriale til Salg & service niveau FEDC er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner til faget Salg og service på handelsskolernes merkantile grunduddannelse, HG.

Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:

Lærebog Opgavesamling

Informationer om bogen:

Salg og service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde og i et sprog, som eleverne kan forstå Det første kapitel giver eleverne instruktion i at bruge bogen Nyt design, farvefotos og et læsevenligt layout med mange figurer, skemaer og illustrationer Resumé og oversigt med vigtige begreber og ordforklaring er placeret sidst i hvert kapitel Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen. Opgavetyper: Repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv. Opgaverne følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion Caseopgaver er velegnet til eksamenstræning

FORORD
Vort undervisningsmateriale Salg & service, niveau F, E, D og C, 3. udgave, er en videreudvikling af tidligere udgave og omfatter lærebog, opgavesamling og e-læringsmateriale. Adgang til e-læringsmaterialet fås ved henvendelse til kundeservice.

Lærebogen er i overensstemmelse med seneste bekendtgørelse og fagplaner for fagområdet salg og service, niveau F, E, D og C, og materialet er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på handelsskolernes merkantile grunduddannelse (HG).

Lærebog og opgavesamling er opdelt i fire dele, hvor del 1 (kapitel 1-6) dækker niveau F, del 2 (kapitel 7-11) dækker niveau E, del 3 (kapitel 12-21) dækker niveau D og del 4 (kapitel 22-26) dækker niveau C.

Trojkas Salg & service tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske og internationale virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde. Sidst i hvert kapitel er der et resumé og en oversigt med vigtige begreber og ordforklaring.

Opgavesamlingen tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen med forskellige opgavetyper, fx repetitionsopgaver, checkopgaver, tekstanalyser, leg med ord, kreative opgaver, web-baseret opgaver, anvendelse af pc, tablet eller smartphone, rollespil, konkurrencer mv.

Strukturen i opgavesamlingen følger teorigennemgangen i lærebogen og øges i sværhedsgrad i hvert kapitel. Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion. Efter hver del 1-4 er der en case-opgave, som er velegnet til eksamenstræning.

Det er muligt frit at downloade lærebogens figurer fra bogens website på Trojka.dk, hvor der også er supplerende e-læringsmaterialer, bl.a. links til websites, filmklip og ekstraopgaver.

For undervisere er der adgang til vejledende løsninger til opgavesamling. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.


Juni 2013
Kirsten Dahl
Lene Jenrich
Peter Schmalz
Lise Aarosin

Autor
.
Kirsten Dahl, Peter Schmalz
ISBN13
9788729000938
ISBN10
8729000939
Auflage / Jahr
3 / 2013
3 / 2021
Verlag
Praxis Forlag A/S
Trojka
Bindung
Hæftet
Ukendt
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.