Kommunikation og kultur i service- og...

Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen

Hans Reitzels Forlag
9788702401431
390,00 kr
Bruttopreis
Hvad, hvorfor og hvordan

 

Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail). 

Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til. 

Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:

At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser At bruge kulturel intelligens i din kommunikation At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne  At deltage i nonverbal kommunikation
 
Autor
Maria Larsen-Zarechnova;Anna Hammershøy
ISBN13
9788702401431
ISBN10
8702401431
Auflage / Jahr
1 / 2024
Verlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
360
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.