Erhvervsjura - for marketing og service

Erhvervsjura - for marketing og service

Gyldendal
9788741278100
34,27 €
Bruttopreis

 
Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer. Erhvervsjura - for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.  
Autor
Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Helle Næss-Schmidt Risdal
ISBN13
9788741278100
ISBN10
8741278100
Auflage / Jahr
6 / 2020
Verlag
Gyldendal
Seitenzahl
408
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.