Moderne markedsføring - cases og opgaver

Moderne markedsføring - cases og opgaver

Hans Reitzels Forlag
9788741277196
189,00 kr
Bruttopreis

 

Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Autor
Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Marit J. Bruhn-Petersen Andersen;Lotte Hyldgaard Smidt
ISBN13
9788741277196
ISBN10
8741277196
Auflage / Jahr
2 / 2019
Verlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
202
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.