Business Law - for Marketing and...

Business Law - for Marketing and Services

Hans Reitzels Forlag
9788741277158
283,00 kr
Bruttopreis

 

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Autor
Bjarke Tinten;Kennet Fischer Föh
ISBN13
9788741277158
ISBN10
8741277158
Auflage / Jahr
2 / 2019
Verlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
388
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.