eKundeservice

eKundeservice

Gyldendal
9788741262383
172,00 kr
Bruttopreis
nøglen til fremtidens handel

 

e-kundeservice er et helt afgørende element for enhver virksomhed, der vil sælge på nettet.

Hver dag forlader tusindvis af danske kunder en webshop midt i købsprocessen. De har allerede lagt deres varer i den virtuelle indkøbskurv, og de er i gang med at gå til kassen. Alligevel opgiver de undervejs, fordi de simpelthen mangler hjælp og service til at afsluttet købet.

Gennem konkrete eksempler gør bogen læseren mere bevidst om, hvor vigtigt det er at yde god service online. Læseren får en række simple redskaber til at forbedre sin service med henblik på at øge kundetilfredshed og ikke mindst omsætning.

eKundeservice er både henvendt til den lille webshop med kun en enkelt ansat, såvel som til ledelsen i større virksomhed, hvor hele afdelinger betjener kundehenvendelser. Det handler altså ikke om, hvor mange kunder du har. Men hvordan du gør din service optimal for alle.

Autor
Jens Dalgaard;Jesper Wagner Lund
ISBN13
9788741262383
ISBN10
8741262383
Auflage / Jahr
1 / 2016
Verlag
Gyldendal
Seitenzahl
104
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.