Visuel journalistik

Visuel journalistik

Ajour
9788793453357
406,00 kr
Bruttopreis
 
Nyhedsmedier verden over arbejder på at blive bedre til at fortælle med billeder. Fotos, illustrationer, infografik, video, farver, symboler og tegn. Alt sammen for at gøre en journalistisk historie mere interessant – og nemmere at forstå.
Mere liv, mere oplevelse, bedre oplysning.

Kombinationen af ord og billeder er et kompliceret samspil, som Ole Munk har over 40 års erfaring med. I praksis og med en solid teoretisk ballast. Som designer, visualizer, underviser og konsulent, der har været med til at designe og udvikle mere end 100 magasiner, aviser og websites. Præmieret i danske og internationale konkurrencer gennem årene. I dag er han designchef på Kristeligt Dagblad.

Bogen er rigt illustreret med eksempler fra Danmark, Skandinavien, Europa, USA og resten af verden.
Autor
Ole Munk
ISBN13
9788793453357
ISBN10
8793453353
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Ajour
Seitenzahl
277
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.