Organisationers købsadfærd i grundtræk

Organisationers købsadfærd i grundtræk

Samfundslitteratur
9788759310403
255,00 kr
Bruttopreis

 
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. 

Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.

I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
Autor
Ricky Wilke, Mogens Bjerre
ISBN13
9788759310403
ISBN10
8759310405
Auflage / Jahr
6 / 2003
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
211
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.