Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Rekruttering i et narrativt perspektiv
Dansk Psykologisk Forlag A/S
9788777067709
129,00 kr
Bruttopreis
Rekruttering i et narrativt perspektiv viser, hvordan den narrative tilgang kan give ny inspiration til arbejdet med rekruttering. Dette perspektiv giver en anden form for møde med ansøgerne, baseret på samtale og historiefortælling, snarere end udspørgen og tjeklister. Rekruttering på dette grundlag udgør samtidig en platform for et narrativt organiseret arbejde med organisationens udvikling og med tiltrækning af kvalificerede ansøgere.
Bogen er struktureret ud fra et komplet rekrutteringsforløb og henvender sig til ledere, konsulenter og andre, der arbejder med rekruttering i både offentlige og private virksomheder.
Serien I et narrativt perspektiv introducerer brugen af narrative metoder i forhold til konkrete ledelsesmæssige praksisser. Med fokus på arbejdet med fortællinger bevæger bøgerne sig fra det vidensfilosofiske til det helt praksisnære niveau. Fælles for bøgerne er en grundantagelse om, at vi som mennesker skaber mening i verden gennem vores fortællinger om verden. Serien redigeres af Jens Henriksen og Hanne Fredslund.
Bogen er struktureret ud fra et komplet rekrutteringsforløb og henvender sig til ledere, konsulenter og andre, der arbejder med rekruttering i både offentlige og private virksomheder.
Serien I et narrativt perspektiv introducerer brugen af narrative metoder i forhold til konkrete ledelsesmæssige praksisser. Med fokus på arbejdet med fortællinger bevæger bøgerne sig fra det vidensfilosofiske til det helt praksisnære niveau. Fælles for bøgerne er en grundantagelse om, at vi som mennesker skaber mening i verden gennem vores fortællinger om verden. Serien redigeres af Jens Henriksen og Hanne Fredslund.
- Autor
- Jens Henriksen
- ISBN13
- 9788777067709
- ISBN10
- 8777067703
- Auflage / Jahr
- 1 / 2013
- Verlag
- Dansk Psykologisk Forlag A/S
- Seitenzahl
- 160
- Bindung
- Hæftet