Moderne markedsføring

Moderne markedsføring

Hans Reitzels Forlag
9788702432923
493,00 kr
Bruttopreis

 

En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Bogen giver en helhedsforståelse af markedsføringsprocessen og klæder de studerende på til at analysere, vurdere og træffe beslutninger i praksis – uanset om opgaven er strategisk, taktisk eller operationel.

5. UDGAVE behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig er den gennemgribende revideret og opdateret med nyeste teori, værktøjer og praksis. Der er lagt særlig vægt på:
• Digitalisering og online kanaler som integrerede elementer i hele markedsføringsindsatsen
• Bæredygtighed og ESG i strategi, analyse, kommunikation og produktudvikling
• Forretningsforståelse og tværgående sammenhænge mellem markedsføring, organisation og økonomi
• Øget fokus på metoder og data i markedsanalyse og beslutningsgrundlag
• Evaluering og implementering, herunder KPI’er, budget og bureauvalg

Bogen er opbygget i en klar struktur med syv dele:
1.    Markedsføringens grundlag
2.    Situationsanalyse
3.    Markeds- og kundeindsigt
4.    Strategi og målgrupper
5.    Handlingsparametre
6.    Implementering og kontrol
7.    Internationalisering

Autor
Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Ane Kathrine Dohm Johansen;Katrine Emme Thielke;Just Kjærgård Pedersen
Poul K. Faarup;Ole E. Andersen;Ane Kathrine Dohm Johansen;Katrine Emme Thielke;Just Pedersen
ISBN13
9788702432923
ISBN10
8702432923
Auflage / Jahr
5 / 2025
Verlag
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
752
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.