• Neu
Tilrettelæggelse af information

Tilrettelæggelse af information

Hans Reitzels Forlag
9788702339123
463,00 kr
Bruttopreis
Kommunikations- og kampagneplanlægning

 

Til studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation. Bogen fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger betydelig vægt på den praktiske anvendelse af teorier og principper.

Bogen hjælper dig med at navigere gennem de mange faser og beslutninger, der er involveret i kommunikationsarbejdet. Bogen er målrettet studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation.

Gennem mange år har bogen stået som en klassiker på kommunikations- og medieuddannelserne, og den har haft en markant indflydelse på kommunikationsbranchen i Danmark. Denne 5. udgave løfter arven og fastholder den grundlæggende tankegang og tilgang fra tidligere udgaver, men justerer og tilpasser begrebsapparatet til de ændrede vilkår inden for strategisk kommunikation.

 

Autor
Heidi Hansen;Ole E. Andersen;Rasmus Gahrn-Andersen;Henrik Lindberg;Peter Lind Nielsen;Søren Vigild Poulsen;Lisbeth Thorlacius
ISBN13
9788702339123
ISBN10
8702339123
Auflage / Jahr
5 / 2025
Verlag
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
460
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.