Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
for markedsføring og salg
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
- Autor
- Kenneth Hansen
- ISBN13
- 9788741257976
- ISBN10
- 8741257976
- Auflage / Jahr
- 1 / 2013
- Verlag
- Gyldendal
Hans Reitzels Forlag - Seitenzahl
- 128
- Bindung
- Hæftet