Grundlæggende statistik

Grundlæggende statistik

Hans Reitzels Forlag
9788741257976
172,00 kr
Bruttopreis
for markedsføring og salg

 

Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Autor
Kenneth Hansen
ISBN13
9788741257976
ISBN10
8741257976
Auflage / Jahr
1 / 2013
Verlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
128
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.