Introduktion til digital marketing og...

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

Hans Reitzels Forlag
9788741256788
210,00 kr
Bruttopreis

 

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.

Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

 

Autor
Ezio Pillon;Michael Vodder
ISBN13
9788741256788
ISBN10
8741256788
Auflage / Jahr
1 / 2013
Verlag
Gyldendal
Hans Reitzels Forlag
Seitenzahl
160
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.