Hvis det handler om mig, så køber jeg!

Hvis det handler om mig, så køber jeg!

Omnichannel Institute
9788792562364
428,00 kr
Bruttopreis

 
Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig.

Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.
Autor
Rasmus Houlind
ISBN13
9788792562364
ISBN10
8792562361
Auflage / Jahr
1 / 2015
Verlag
Omnichannel Institute
Seitenzahl
440
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.