Der er kun én chef - kunden!

Der er kun én chef - kunden!

Gyldendal Business
9788702210934
257,00 kr
Bruttopreis
Danske Banks kurs ud af krisen

 
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise. Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning. Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank. Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
Autor
Tomas Lykke
ISBN13
9788702210934
ISBN10
8702210934
Auflage / Jahr
1 / 2016
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
232
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.