Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Bogen tager det alvorligt at evalueringer og organisatorisk udvikling foregår i flere lag. Der skal sættes retning, og der skal trækkes på de erfaringer og det engagement, der befinder sig hos medarbejderne.
Netop det tema behandles i bogen. Evalueringsprocessen ses som bølger, der både har retning og praksis. Bølgemetaforen er valgt på grund af dynamikken og samspillet mellem de retningsgivende og praksisrettede aktiviteter.
Bogens centrale del består af evalueringsredskaber til at skabe samarbejde mellem ledelsens retning og medarbejdernes erfaringer for at lave nye fælles løsninger. Det er Kollaborativ evaluering.
Redskaberne flankeres af deres teoretiske fundament i læringsteori og konkrete cases fra blandt andet i kommunale dagtilbud, folkeskolen, og implementering af it-projekter i sygehusvæsenet. Men Kollaborativ evaluering vil være anvendeligt i mange flere sammenhænge. Håndbogen er her.
Netop det tema behandles i bogen. Evalueringsprocessen ses som bølger, der både har retning og praksis. Bølgemetaforen er valgt på grund af dynamikken og samspillet mellem de retningsgivende og praksisrettede aktiviteter.
Bogens centrale del består af evalueringsredskaber til at skabe samarbejde mellem ledelsens retning og medarbejdernes erfaringer for at lave nye fælles løsninger. Det er Kollaborativ evaluering.
Redskaberne flankeres af deres teoretiske fundament i læringsteori og konkrete cases fra blandt andet i kommunale dagtilbud, folkeskolen, og implementering af it-projekter i sygehusvæsenet. Men Kollaborativ evaluering vil være anvendeligt i mange flere sammenhænge. Håndbogen er her.
- Autor
- Camilla Kølsen Petersen, Astrid Pinholt Søndergaard
- ISBN13
- 9788797305706
- ISBN10
- 8797305707
- Auflage / Jahr
- 1 / 2022
- Verlag
- Tenakel ApS
- Seitenzahl
- 289
- Bindung
- Hæftet