Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Gyldendal Business
9788702266825
257,00 kr
Bruttopreis
Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

 
Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign. Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.
Autor
Kris Østergaard
ISBN13
9788702266825
ISBN10
8702266825
Auflage / Jahr
1 / 2019
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
184
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.