Blue ocean-skift

Blue ocean-skift

Gyldendal Business
9788702251753
300,00 kr
Bruttopreis
Gør dine konkurrenter overflødige

 
I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle. Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne. Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.
Autor
W. Chan Kim;Renée Mauborgne
ISBN13
9788702251753
ISBN10
8702251753
Auflage / Jahr
1 / 2017
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
304
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.