Om følelsesmæssig intelligens

Om følelsesmæssig intelligens

Gyldendal Business
9788702226867
214,00 kr
Bruttopreis
De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

 
Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende  forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om følelsesmæssig intelligens. Artikler med klassikerstatus. Det bliver mere og mere klart, hvor afgørende følelsesmæssig intelligens er for godt lederskab. Artiklerne i denne bog vil • lære dig at tage ansvar for dit humør og forstå, hvor meget det faktisk smitter. • vise, hvor stor en forskel fairness kan gøre i en proces. • lære dig at standse de dårlige beslutninger, du ubevidst træffer på et fejlagtigt grundlag. • gøre det klart, hvordan egenskaber som robusthed og agilitet kan hjælpe dig som leder og som menneske. • lære dig at håndtere de unge, men følelsesmæssigt umodne talenter på din arbejdsplads.
Autor
Harvard Business Review
ISBN13
9788702226867
ISBN10
8702226867
Auflage / Jahr
1 / 2017
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
188
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.