Om strategi

Om strategi

Gyldendal Business
9788702224535
214,00 kr
Bruttopreis
De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

 
Artikler med klassikerstatus Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om strategi. Har din virksomhed problemer med strategien? Læs om, hvordan du: • opnår bæredygtige fordele igennem strategisk positionering. • lærer at skelne mellem de blå og de røde oceaner. • genopfinder virksomhedens forretningsmodel. • eksekverer din geniale strategi. • bruger balanced scorecards i strategiprocessen. • afdækker virksomhedens kerneideologi, som er konstant.
Autor
Harvard Business Review
ISBN13
9788702224535
ISBN10
8702224535
Auflage / Jahr
1 / 2017
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
292
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.