Udefra

Udefra

Gyldendal Business
9788702153231
86,00 kr
Bruttopreis

 
Store, tunge organisationer, der tror, de kan det hele selv, hører fortiden til. Der er opstået en ny type netværksorganisationer og -medarbejdere, som rækker udad frem for at bureaukratisere indad. De får hjælp fra alle, også dem uden for det nære netværk og uden for organisationen. Tag f.eks. Quirky, der har udviklet 427 husholdningsprodukter sammen med 759.000 mennesker. Eller danske Airtame, der har fået syv millioner kr. i startkapital fra deres første 12.368 brugere. I bogen får vi indblik i, hvordan vi kan blive bedre videnarbejdere ved at hente hjælp udefra. Og hvordan vi på den måde kan styrke vores organisationer, ligesom Procter & Gamble, General Electric og mange andre. Bogen er en del af High Performance-serien. Det er korte og præcise bøger, og seriens omdrejningspunkt er menneskers udfoldelse og præstation med fokus på ledelse, motivation og viljen til at gøre sig umage.
Autor
Jacob Bøtter
ISBN13
9788702153231
ISBN10
8702153231
Auflage / Jahr
1 / 2014
Verlag
Gyldendal Business
Seitenzahl
64
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.