Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Kunsten at sælge giver dig et praktisk og overskueligt indblik i, hvad der giver succes for den moderne sælger. Bogen indeholder fem strategier, der viser dig vejen til, hvordan du kan udvikle dig som sælger og blive mere indflydelsesrig og effektiv i dialogen med kunderne. Udgangspunktet for den succesfulde sælger er at skabe win-win-situationer og begejstrede kunder.
Bogen tager ikke alene udgangspunkt i salgsværktøjer, men også i sælgerens identitet, integritet, værdier og holdninger. Undervejs i læsningen møder du øvelser, der kan hjælpe dig videre i din proces. Kunsten at sælge er nem at gå til, og på få timer kan du blive inspireret til at styrke din gennemslagkraft, uanset om du er sælger, rådgiver eller konsulent. Du får redskaberne til at gøre dine drømme og mål til virkelighed.
Kunsten at sælge er skrevet til sælgere og folk med kundekontakt, men også som deres chef kan du få meget ud af bogen. En vigtig del af bogen handler om, hvordan man som virksomhed kan arbejde sammen for at blive en bedre salgsorganisation.
Bogen tager ikke alene udgangspunkt i salgsværktøjer, men også i sælgerens identitet, integritet, værdier og holdninger. Undervejs i læsningen møder du øvelser, der kan hjælpe dig videre i din proces. Kunsten at sælge er nem at gå til, og på få timer kan du blive inspireret til at styrke din gennemslagkraft, uanset om du er sælger, rådgiver eller konsulent. Du får redskaberne til at gøre dine drømme og mål til virkelighed.
Kunsten at sælge er skrevet til sælgere og folk med kundekontakt, men også som deres chef kan du få meget ud af bogen. En vigtig del af bogen handler om, hvordan man som virksomhed kan arbejde sammen for at blive en bedre salgsorganisation.
- Autor
- Jens Hindkjær;Peter Hindkjær
- ISBN13
- 9788776642457
- ISBN10
- 8776642453
- Auflage / Jahr
- 1 / 2009
- Verlag
- Akademisk Forlag
- Seitenzahl
- 132
- Bindung
- Hæftet