Marketing 3.0

Marketing 3.0

L&R Business
9788711411841
428,00 kr
Bruttopreis
 

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Autor
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
ISBN13
9788711411841
Auflage / Jahr
1 / 2010
Verlag
L&R Business
Seitenzahl
202
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.