Leadership of the Future

Leadership of the Future

Leadership Press
9788797073100
257,00 kr
Bruttopreis
How to lead in a world that looks nothing like the past
 
Vi står overfor et nødvendigt skift i ledelsestilgang - denne bog viser vejen til fremtidens ledelse. Et must-read for alle ledere...
Vi er trådt ind i en digital og teknologisk transformerende tidsalder, der vil forandre måden vi arbejder, driver virksomheder og samfundet på.     Bogen giver indsigt i, hvorfor ledere skal ændre ledelsestilgang, hvad de nye krav er og ikke mindst, hvordan ledere kommer derhen ved hjælp af 7 principper, der frigiver det menneskelige potentiale og opbygger en stabiliserende kerne i virksomheden.     Bogen er forankret i forskning samt forfatterens mere end 20 års ledelseserfaring i store, mellemstore og mindre virksomheder.     De 7 principper for fremtidens ledelse: 1.      Skab et formål med mening 2.      Led hele hjernen  3.      Reducer frygt  4.      Omdefiner succes  5.      Forøg energien  6.      Led til høj hastighed   7.      Byg mod til at tage lederskab 
Om forfatteren:Tina Moe er en erfaren topleder indenfor farmabranchen, IT og den rådgivende ingeniørbranche. Lederstillinger i Novo Nordisk, NNE og ALECTIA har givet international erfaring med ledelse af medarbejdere i både USA, Japan, UK og Australien. Hun har haft ansvar for op til 750 medarbejdere og omsætning på over en milliard og har adskillige bestyrelsesposter. Tina Moe har i flere år holdt foredrag om fremtidens lederskab og coacher topledere i den nye ledelsestilgang.
Omtale: Jyllandsposten august, Børsen Executive Online 15. sept. Artikler med omtale af bogen kommer i Ledernyt ultimo september, Lederweb primo oktober, HR-nyt ultimo oktober
Bagside tekst:ARE YOU LEADING WITH CONTROL AND KPIs?  — Your foot is on the brake  THINK YOU CAN LEAN ON YOUR EXPERIENCE?  — Think again  DO YOU KNOW YOUR DIRECTION?  — Be ready to change it
This book is a wake-up call to change your leadership for the new era. It explains why you need to change, and what will be required. Most importantly, the book is a guide on how to transform your business leadership to be successful in the future.
We have entered an era of massive digital and technological transformation. It will significantly change the way we work, run businesses and the way society works. Understanding how to lead the human capacity and the technological potential in this context will be the new competitive edges. 
You get a clear priority and seven steps for leading an organization and yourself in fast-changing, uncertain times. They will release the capacity, creativity and courage needed to bring the organization successfully forward at high speed. 
This is a handbook based on research and the author’s 20+ years of extensive business management experience from international companies Novo Nordisk, NNE and ALECTIA, from startups and board of directors’ positions. 
Autor
Tina Moe
ISBN13
9788797073100
ISBN10
8797073105
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Leadership Press
Seitenzahl
296
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.