Det digitale trip

Det digitale trip

Bloody Amateurs
9788797040638
107,00 kr
Bruttopreis

 
Det Digitale trip

Kan man inden for markedsføring skabe en effektiv model, der balancerer strategien og mantraet med data og digitale eksekveringer?

Hvordan er det at lave fundamentalt om på 18 års profitabel og succesrig virksomhed – når din viden og din mavefornemmelse siger dig, at det er på tide at lære noget nyt?

Det satte Hans Henrik Goth og Niels Tholsdorf sig for at finde ud af på deres helt egen måde.
De solgte deres reklamebureau, købte et gammelt folkevognsrugbrød og kørte ud i Danmark for at finde svaret. På opdagelse hos over 100 små og mellemstore virksomheder, der alle er midt i en digital transformation.

Tag et trip med Goth og Tholsdorf i samtaler om deres oplevelser og konklusioner fra de mange besøg, krydret med 10 solide erhvervslederes uforbeholdne meninger.

Autor
Hannah Lund
ISBN13
9788797040638
ISBN10
8797040630
Auflage / Jahr
1 / 2019
Verlag
Bloody Amateurs
Seitenzahl
128
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.