Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret er en fremstilling af reglerne i konkurrenceloven og markedsføringsloven og tilgrænsende områder.
Bogens 6. udgave bygger videre på de tidligere udgaver af bogen.
Formålet med bogen er at tjene som lærebog i undervisningen i valgfaget Konkurrence- og markedsføringsret på jurastudiet ved Københavns Universitet.
Bogen er opdateret med de seneste lovændringer og er ført ajour den 30. juni 2025.
Bogen er skrevet af professor i Konkurrence- og markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet, Caroline Heide-Jørgensen.
- Autor
- Caroline Heide-Jørgensen
- ISBN13
- 9788757464467
- ISBN10
- 8757464464
- Auflage / Jahr
- 6 / 2025
- Verlag
- Djøf Forlag
- Seitenzahl
- 460
- Bindung
- Hæftet