Konkurrence- og markedsføringsret

Konkurrence- og markedsføringsret

Djøf Forlag
9788757459487
214,00 kr
Bruttopreis

 
Kompendiet er udarbejdet med udgangspunkt i pensum på de juridiske uddannelser på Aalborg Universitet og Københavns Universitet. Kompendiet retter sig mod jura- og erhvervsjurastuderende, men kan også benyttes af andre studerende, fagfolk eller interesserede. 
Det er kompendiets formål at give et overskueligt overblik over konkurrence- og markedsføringsrettens problemstillinger. Kompendiet fungerer som et opslagsværk, der skal supplere lærebogen. 
Kompendiet er todelt og består i en første del, der gennemgår konkurrenceretten, herunder retsområdet for konkurrencebegrænsende aftaler og misbrug af dominerende stilling. Anden del omhandler markedsføringsrettens mange facetter, herunder retsstridig markedsføring, produktefterligning mv. 
Peter Nyborg Villadsen er kandidatstuderende på den juridiske uddannelse på Aalborg Universitet og arbejder som legal trainee hos Accura i deres afdeling for Bank og Finans.
Autor
Peter Nyborg Villadsen
ISBN13
9788757459487
ISBN10
8757459487
Auflage / Jahr
1 / 2024
Verlag
Djøf Forlag
Seitenzahl
98
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.