Blue Ocean Strategy

Blue Ocean Strategy

Akademisk Forlag
9788750051343
296,00 kr
Bruttopreis

 

Blue Ocean Strategy indeholder en systematisk metode til at gøre konkurrenterne irrelevante og beskriver nogle principper og værktøjer, alle organisationer kan bruge til at skabe og fastholde deres egne blå oceaner.

Denne udvidede udgave indeholder:

Et nyt forord af forfatterne: Hjælp! Mit ocean er ved at blive rødt.Opdateringer af alle bogens cases og eksempler, med opsamlende historier helt op til i dag.To nye kapitler og et udvidet tredje kapitel – om tilpasning, fornyelse og fælder forbundet med de røde oceaner – der behandler de mest presserende spørgsmål fra læserne gennem de sidste ti år.

Denne bestseller er et banebrydende værk, der vender op og ned på den traditionelle tankegang knyttet til strategi. Den anviser en helt ny vej til fremtidig succes. Betragt den som din guide til at skabe et konkurrencefrit markedsområde – og til at gøre konkurrenterne irrelevante.

Autor
Renée Mauborgne;W. Chan Kim
ISBN13
9788750051343
ISBN10
8750051342
Auflage / Jahr
3 / 2017
Verlag
Akademisk Forlag
Seitenzahl
320
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.