Retail Mega Mag

Retail Mega Mag

Pej gruppens forlag
9788799964819
535,00 kr
Bruttopreis

 
Hvilke trends former sig i forbrugeradfærd og handel?Hvad vil forbrugeren have – nu og i fremtiden?Og hvordan ser salgskanalerne ud – hver for sig og sammen? 
Ny udgivelse med fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin er kombineret i et nyt format – også kaldet et ’bookazine’. Og så er der endda tilføjet interviews med inspirerende cases, herunder interviews med Bilka, Jysk, Søstrene Grene, Shaping New Tomorrow, Kids Coolshop, Magasin, Luksusbaby, Stark, Ecooking, Bog & Ide. 
I Retail Mega Mag kombineres det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et nyt format. Der er viden og indsigter om forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel og omni channeli den første del, der minder om en bog. Der er inspiration og perspektiv i de mange artikler med hvert deres fokusområde i den anden del, der minder om et magasin. Og så er der enddatrukket et tredje element ind i form af interviews med ti relevante aktører, der er i gang med at omstille sig til den nye virkelighed. 
Retail Mega Mag er udgivet af det skandinaviske trendinstitut pej gruppen, der tidligere har udgivet tre bestsellerbøger om fremtidens detailhandel, cross channel og total retail, samt har afholdt retailkonferencer i mere end 10 år. 
pej gruppen står også bag retailkonferencen New Retail Day, der afvikles hvert år i april/maj måned og sætter fokus på forbrugeradfærd, trends, inspirerende aktører mv.
Fakta om Retail Mega Mag:Ny viden og inspirationUdgivet i april 2022Indeholder over 200 sider100 sider om forbrugeradfærd17 skarpe artikler10 relevante cases
Autor
Louise Byg Kongsholm
ISBN13
9788799964819
ISBN10
8799964813
Auflage / Jahr
1 / 2022
Verlag
Pej gruppens forlag
Seitenzahl
417
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.