Bedst til medarbejderoplevelser

Bedst til medarbejderoplevelser

Spintype
9788771920697
256,00 kr
Bruttopreis
16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation
 
Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer.  Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX 'WHY' og skab en stærk EX-organisering og governance Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på  oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.
Autor
Søren Smit, Thomas Vestergaard, Morten Henriksen
ISBN13
9788771920697
ISBN10
8771920692
Auflage / Jahr
1 / 2020
Verlag
Spintype
Seitenzahl
296
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.