Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Prissætning er et effektfuldt, strategisk håndtag, som er undervurderet i mange mindre og mellemstore virksomheder.
Fire af Danmarks førende eksperter giver konkrete værktøjer til, hvordan du allerede efter et år har styrket virksomhedens bundlinje markant ved at indføre Ny Prissætning.
Forfatterne gør op med den traditionelle måde at sætte priser på, som typisk er funderet på produktionsomkostninger og skelen til konkurrenternes priser. Vejen frem er værdibaseret prissætning, der fokuserer på den værdi, produktet tilfører den enkelte kunde, og på kundernes varierende betalingsvillighed.
Bogens seks værktøjer beskrives uden langhåret, økonomisk teori og uddybes med gode eksempler fra den virkelige verden. Det gør den nem og hurtig at læse for den travle leder eller medarbejder.
Fire af Danmarks førende eksperter giver konkrete værktøjer til, hvordan du allerede efter et år har styrket virksomhedens bundlinje markant ved at indføre Ny Prissætning.
Forfatterne gør op med den traditionelle måde at sætte priser på, som typisk er funderet på produktionsomkostninger og skelen til konkurrenternes priser. Vejen frem er værdibaseret prissætning, der fokuserer på den værdi, produktet tilfører den enkelte kunde, og på kundernes varierende betalingsvillighed.
Bogens seks værktøjer beskrives uden langhåret, økonomisk teori og uddybes med gode eksempler fra den virkelige verden. Det gør den nem og hurtig at læse for den travle leder eller medarbejder.
- Autor
- Casper Mønsted, Thomas Odgaard, Mette Bøgelund & Jonas Herby
- ISBN13
- 9788799887705
- ISBN10
- 8799887703
- Verlag
- Incentive
- Seitenzahl
- 116
- Bindung
- Paperback