Social kapital i organisationer

Social kapital i organisationer

Dansk Psykologisk Forlag A/S
9788777069000
360,00 kr
Bruttopreis
Ledelse, kommunikation og samarbejde
 
Social kapital handler om at sætte samarbejdet om kerneopgaven i fokus – og arbejde på måder, der fremmer oplevelsen af tillid og retfærdighed. Både forskning og erfaring viser, at medarbejdernes trivsel øges, samtidig med at effektiviteten højnes, når der arbejdes bevidst med social kapital.  

Hvad gemmer sig bag begrebet ’social kapital’, og hvordan får vi organisationens sociale kapital til at vokse? Hvordan bringer vi social kapital ind i organisationens hverdag – på alle niveauer?

Disse og mange andre spørgsmål belyses i Social kapital i organisationer, hvor social kapital knyttes til den systemiske tanke. Gennem en inspirerende blanding af teori og praksisfortællinger viser bogen nye veje til at arbejde anderledes med kerneopgaven.  

Social kapital i organisationer henvender sig til ledere på alle niveauer, specialister, konsulenter samt medarbejdere, der ønsker en dybere forståelse af begrebet social kapital og dets anvendelsesmuligheder.
Autor
Hanne V. Moltke, Heidi Graff
ISBN13
9788777069000
ISBN10
8777069005
Auflage / Jahr
1 / 2014
Verlag
Dansk Psykologisk Forlag A/S
Seitenzahl
320
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.