Som ringe i vandet

Som ringe i vandet

Samfundslitteratur
9788759329801
370,00 kr
Bruttopreis
Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed

 
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden. For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget? Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring. Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.
Autor
Peter Jepsen
ISBN13
9788759329801
ISBN10
8759329807
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
250
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.