Storytelling - branding i praksis, 2....

Storytelling - branding i praksis, 2. udgave

Samfundslitteratur
9788759314074
347,00 kr
Bruttopreis

 
Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.

Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.

Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?

Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.
Autor
Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
ISBN13
9788759314074
ISBN10
8759314079
Auflage / Jahr
2 / 2009
Verlag
Samfundslitteratur
Seitenzahl
255
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.