Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation
Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet troværdigheden. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!I denne bog får du værktøjer til at:
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme! Find mere på www.trovaerdighed.dk
IndholdsoversigtForord IntroduktionLusk, forvirring og tavshed Troværdighed og åbenhed er ikke det sammeHvad er virkeligt?Fra daglig gråd til kollegafrokoster i fritidenMennesker kan faktisk godt lide forandringerHav fokus på afsender i stedet for modtagerSeks trin til at skabe troværdighedNår virksomheden er lilleFind den gode historie Tak til
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme! Find mere på www.trovaerdighed.dk
IndholdsoversigtForord IntroduktionLusk, forvirring og tavshed Troværdighed og åbenhed er ikke det sammeHvad er virkeligt?Fra daglig gråd til kollegafrokoster i fritidenMennesker kan faktisk godt lide forandringerHav fokus på afsender i stedet for modtagerSeks trin til at skabe troværdighedNår virksomheden er lilleFind den gode historie Tak til
- Autor
- Helle Bertram
- ISBN13
- 9788762904217
- ISBN10
- 8762904213
- Auflage / Jahr
- 1 / 2015
- Verlag
- Djøf Forlag
- Seitenzahl
- 88
- Bindung
- Hæftet