Troværdighed kommer indefra!

Troværdighed kommer indefra!

Djøf Forlag
9788762904217
137,00 kr
Bruttopreis
Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation
 
Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse.   Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet troværdigheden. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!I denne bog får du værktøjer til at: 
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker  
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme!    Find mere på www.trovaerdighed.dk 
IndholdsoversigtForord IntroduktionLusk, forvirring og tavshed Troværdighed og åbenhed er ikke det sammeHvad er virkeligt?Fra daglig gråd til kollegafrokoster i fritidenMennesker kan faktisk godt lide forandringerHav fokus på afsender i stedet for modtagerSeks trin til at skabe troværdighedNår virksomheden er lilleFind den gode historie  Tak til
Autor
Helle Bertram
ISBN13
9788762904217
ISBN10
8762904213
Auflage / Jahr
1 / 2015
Verlag
Djøf Forlag
Seitenzahl
88
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.