Lærebog i konkurrence- og...

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Djøf Forlag
9788757449037
557,00 kr
Bruttopreis

 
Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.
Autor
Caroline Heide-Jørgensen
ISBN13
9788757449037
ISBN10
8757449031
Auflage / Jahr
4 / 2020
Verlag
Djøf Forlag
Seitenzahl
430
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.