Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret

Djøf Forlag
9788757446395
360,00 kr
Bruttopreis
Danske & EU-retlige konkurrenceregler

 
Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. 
Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Autor
Caroline Heide-Jørgensen
ISBN13
9788757446395
ISBN10
8757446393
Auflage / Jahr
7 / 2019
Verlag
Djøf Forlag
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.