Spørg hvorfor

Spørg hvorfor

Akademisk Forlag
9788750060987
256,00 kr
Bruttopreis

 
Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse. Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den? Bogen falder i tre dele:  Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe. Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang. Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.
Autor
Ida Borch;Louise Harder Fischer
Louise Harder Fischer og Ida Borch.
ISBN13
9788750060987
ISBN10
8750060988
Auflage / Jahr
1 / 2012
Verlag
Akademisk Forlag
Nyt téknisk forlag
Seitenzahl
203
204
Bindung
Hæftet
Ukendt
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.