Product Management. Strategi,...

Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering

Brandculture
9788799625215
339,00 kr
Bruttopreis

 
Hvad skal der til for at blive dygtig til at arbejde med product management? Bogen ”Product Management. Strategi, planlægning, marketing, organisering og eksekvering” giver dig svar på, hvordan man opbygger et stærkt fundament for arbejdet, og hvordan man kan arbejde med at forbedre sin indsats. 
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med udvikling af nye produkter, ligesom der er stort fokus på at optimere lønsomheden af den eksisterende produktportefølje. 
Hovedafsnittene i bogen: 
1.       Produktledelse – teori og virkelighed? 2.       Organisering  3.       Produktstrategi 4.       Produktplanlægning 5.       Product marketing 
Bogen indeholder desuden en gennemarbejdet litteraturliste, der anviser den bedste litteratur i de forskellige fagdiscipliner, ligesom et udbygget stikordsregister gør bogen velegnet som håndbog og opslagsværk.
Autor
Jørgen Holm og Carsten Olesen
ISBN13
9788799625215
ISBN10
8799625210
Auflage / Jahr
1 / 2020
Verlag
Brandculture
Seitenzahl
284
Bindung
Indbundet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.