Mærk din forretning

Mærk din forretning

Forlaget IIB
9788799844135
343,00 kr
Bruttopreis

 

Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler:  

1.   Derfor virker mærker

2.   Forstå mærkerne med Butterfly-modellen

3.   Strategiske positioner

4.   Mærke-trends frem mod 2030

5.   Kunsten at udvikle et nyt mærke  

Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked.  Forfatterne er Jakob Zeuthen og Lars Ludvigsen. Jakob Zeuthen har arbejdet med mærker i over 20 år; med kriterie­udvikling, certificering og bestyrelsesarbejde. Faglig baggrund som biolog og ph.d. i klimaproblemer. Ar ansat som miljøpolitisk chef i Dansk Erhverv. Lars Ludvigsen har arbejdet med kommunikation i over 20 år; i de senere år med særlig interesse for bæredygtig kommunikation. Faglig baggrund som cand.mag. i litteratur, sprog og sprogrådgivning. Arbejder som rådgiver, skribent og forfatter.

Autor
Jakob Zeuthen og Lars Ludvigsen
ISBN13
9788799844135
ISBN10
8799844133
Auflage / Jahr
1 / 2018
Verlag
Forlaget IIB
Seitenzahl
246
Bindung
Hæftet
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.