Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
I dagtilbud og børnehaveklasse
Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på forlag@dafolo.dk
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet i dagtilbud, børnehaveklasse og skolefritidsordninger. Literacybegrebet kobles med læringsmål, så der kan sættes kurs mod god pædagogisk praksis til fordel for alle børn. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås og praktiseres. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis, hvor børnene er aktive og meningsskabende i deres literacy.
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet i dagtilbud, børnehaveklasse og skolefritidsordninger. Literacybegrebet kobles med læringsmål, så der kan sættes kurs mod god pædagogisk praksis til fordel for alle børn. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås og praktiseres. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis, hvor børnene er aktive og meningsskabende i deres literacy.
- Autor
- Trine Ankerstjerne, Lene Storgaard Brok, Ole Christensen, Kirsten Friis, Jette Aabo Frydendahl, Sara Hannibal, Anders Skriver Jensen, Maria Kolind Knudsen, Peter Heller Lützen, Dorte Østergren-Olsen, Trine Solstad, Bo Steffensen, Steen Søndergaard og Kirsten Wangebo
- ISBN13
- 9788771601756
- ISBN10
- 8771601759
- Auflage / Jahr
- 1 / 2016
- Verlag
- Dafolo
- Seitenzahl
- 160
- Bindung
- Paperback